holiday~

cbe teka ni kat mane?
ok fine,ni mase kat tnds r&r wak2 on the way ke MELAKA !
ktrg kan mmg gle kot,haha.
tandas pon ktrg pn bole gak,tk bole bla.
ok,yang over kat tepi skali tu aku,yg tgh tu,kak liyana,pengawas or mawas tu hadhina !

ni mase kat afamosa,tk tau lah ape motif gamba ni,
tpkn kalau dperhatikan btul2,nmpk cam aku plg tinggi plak,
MUHAHAHA !
kenyataannye aku mmg pendek lah..HAHAHA -_-"

inilah best friend aku,spe lagi klu bkn nazihah mohamad.
mmg ssh sikit lah kalau nk suro die b'gambar ni.
character die kan,alim tp tk alim !
faham2 sendiri lah,mls kot nk terangkan,huahaha



inilah our senior yg nk bla dh,tata~
hahaha.
k.timah tu kepenatan dn kaki die tgh sakit,sbb ape pn aku tk pasti lah.
k.fatin,mmg sentiasa ceria kot,tk pna plak nmpk die marah2.hahaha
oh,lpe nk ckp,k.tymah yg pengawas,k.fatin yg pakai topi kumpulan khaulah.(eleh,aku pn ade ^-^")


ok,the last one..aku ngan k.timah.hahaha

sbnarnye byk lagi gamba,tp nnt lah aku upload..aku nk cilok dr cik ifa kepoh punye flickr,muahahaha



0 orang memberi comment:

Post a Comment