ade ape bulan june ni?

ade ape?
hrmm,mase math td baru aku teringat bulan june ni dah nk dkt,hehe.
8 june 1995.birthday aku tu..x sabar plak rasenye..BESTNYERR.
aku cadang nk wat sleepover,nk ajak syai,shira,teha,mira,alya,x kesala sesapa ponn.
=DD

GEMiNI

-seorang yang cepat marah tp cepat sejuk gak.
-mementingkan kekemasan
-bersikap lemah lembut
-suke beranga-angan.

yang kat atas tu semua aku setuju kecuali'bersikap lemah lembut".
haha,memang lawak arr dgr.lmh lembut?x de maknenye,HAHAHA
berangan?adalah kadang-kadang
mementingkan kekemasan?wajib kot.
cepat marah tp cpt sejuk?yang tu aku x tahu,kene tanye orang sekeliling.

p/s:nak hadiah 3x!maybe nk celebrate kat rumah (birthday party)

2 orang memberi comment:

Natasya K said...

nak bg hadiah apa ek kat akak? akak suker apa ek?

izzati >tasha said...

akak suka camera dxlr,asl nk bg ke??
haha,x kisah lah apepun,
thnx <3

Post a Comment