kringgggg!!


sekola lama aku(sekolah kebangsaan usj 20)
Masa berlalu dengan pantas.
pejam celik dah tahun 2009.
woaww!
tahun ni,baru pertama kali aku menjejakkan kaki sekali lagi kat ex-skola.
aku skola dari drjh 1-6.
semakin hari semakin nakal.
bila teringat kembali,betapa nakalnye aku ni(hahaha).
aku bersalaman dengan guru-guru .
mereka merenung aku,dalam keadaan hairan?
cikgu: ni izzati ke?
aku:ha'ah.
cikgu: 0ooh,lame tak jumpe.skola kat mne skarang?
izzati: sekolah menengah hira' kat shah alam.
cikgu: banyak berubah skarang
izzati: ape die?
cikgu: dari nakal jadi alim, siap pakai tudung labuh lagi tu..


ahhh...TIDAKKK!!!

aku tak suka orang cakap macam tu kat aku!!

aku lebih suka sorok identiti aku!


Program pemulihan dalam komuniti

korang bersyukur tak ape yang korang ade selama ni?
selasa lepas,aku dan satu skola ke rumah orang oku.

aku bersyukur sangat sebab dilahirkan didunia ini sebagai manusia yang normal,walaupun ade sedikit kekurangan.

tetapi,orang yang hidup ini yang tidak mempunyai cukup sifat seperti:

  1. buta
  2. pekak
  3. down sindrom
  4. kudung

masih mempunyai banyak kelebihan,terutamanya dijanjikan masuk syurga =DD.

oh,hoho.aku sudah jatuh hati dgn blog ini www.na5wa.blogspot.com kerana gmbrnye yang sangat cantik.

2 orang memberi comment:

Anonymous said...

zati....nk tgk sume2 gambar yg awk tangkap time g pdk~bole ar :D

Izzaatiizul said...

boleh-boleh,no hal lah (:

Post a Comment