just bag it

exam dah habis!!suka gila plakk,hahaha.stakat ni markah exam ok but not ok,hehehe.faham2 je lah .aku rancang jumaat next week nak pergi skola lama aku kat bangi tu,hantar buku pinjaman,then jumpa kawan lama.

tujuan utama nak pergi sana:

  • jumpe kawan lame.
  • sembang-sembang,gossip(of course)
  • hanta buku pinjaman
  • ambik sijil berhenti
  • pick up kawan,sebab aku ajak diorang pergi and tidur ruma aku.

ape nk buat kat rumah nanti:

  • barbeque
  • sambung gossip sampai pagi
  • snap2 gambar
  • jalan-jalan di shopping complex
  • and anything else...

dan ini lah kawan aku,aku harap hubungan kite kekal selamanya...=DD


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~teha~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dan akhirnya,camera dslr yang aku idamkan gila,dapat jugakk!!!;DDD




dan antara gamba yang paling aku suka:





0 orang memberi comment:

Post a Comment