kenape mesti setiap bulan?



kenape semua semangat nak buat persembahan?
buku skrap?
poster?
cerpen?
sketsa?

dikir barat?
pantun?

stayback?
puisi?
syaiR?
kad hari guru?

secara jujurnye,aku ah mule bosan dengan benda remeh macam ni!!

asyik-asyik stayback.

asyik-asyik menyusahkan mak bapak.

asyik2 kene berkumpul.

asyik2 muke yang same aku hadap*kk sumayah jangan tersa plk.

asyik2 aku tension

.asyik2 idea yang sepatutnye aku kene sponsor dah kering kontang.

asyik2kene dengar bebelan sebab x siapkan tugasan yang ajk bagi.

asyik2 buat bende yang same setiap bulan.

asyik2hadia kadang2 x dpt lansung.

asyik2 kumpulan yang same.

asyik2aku susah nk fokus blaja kat rumah.

asyik2duit aku habis macam tu.

p/s:siapa yang x bosan buat bende yang same setiap bulan????

0 orang memberi comment:

Post a Comment