haha

rileks!harga jam ni cme RM155 with dicount 10%
pagi tadi rancang nak gi subang parade.aku pon rileks arr sbb cadang mmg x nak ikut mak n ayah aku,sbb aku dah kirim suruh belikan jam adidas yang nmpk smalam tu.(semalam sebenarnye g subang parade gak,tp x jadi beli semalam).tibe2 sedang aku tengah syok surf internet,ayah aku pulak suruh aku ikut sbb takut nnt diorang salah beli.aku pun dengan belom mandinya,cpt2 tutup komputer tekan suis kat dinding je.haha.ble aku dah siap2 pki baju,seluar jeans plak x jumpe!!ble aku pdnkan dgn baju yang aku tgh pki tu x matching,terus aku mengamuk,hehe.3 round aku cari baju yang sesuai.nasib baik mood ayah aku baik hari ni.turun2 je diorang dah tunggu dlm kereta.aku menjadi semakin panik,tudung x GOSOK lagi!!arrrh!!


smpi je kat subang parade,ktorang pergi serbu parkson(kedai jam).aku dgn adik aku pilih dgn senang hati.cari punye cari,pilihan yang aku nak tu x de plak!!terpaksa lah aku pilih sama jenis dgn adik aku,cume die punye pink kaler =DD.oh,oh,mase aku tgh khusyuk mencari tu.tibe2 ade msj.k.timah rupenye hanta "awk dkt parkson ek?".hah?gelabah gle aku cari k.timah kat situ.ble pusing je k,timah tgh lalu kat blakang aku.aku yang panik terjumpe die tersengih-sengih mcm kerang busuk mase salam ngan die.nk tau asal aku panik sgt?haha,sbb pkian aku tu,pki tudung selimpang biase je,hehe.MALUNyeee.5 minit selepas tu..ade lagi msg dri k.timah"ooo..pki tudung selimpang ek!!beritahu naqibah baru tahu".woaww,cuaknye aku.aku rileks je lah sbb mmg aku yang gatal2 nk pki tudung tu,haha.

to my naqibah: jujur x aku kak sumayyah,hehe.

selepas berpe jam kat kedai jam tu,(mak aku pun sibok nk neli jam,haha).kitorang pon bayar,iman pon dah merengek.then,kitorang cari ayah aku yang shopping sorang2 kat bahagian MEN.eh?byaknye beli baju n seluar.x pe duit ayah aku sendiri,die yang bayar,hahaha.

0 orang memberi comment:

Post a Comment